Betulke Orang Gemuk Ni Popular?


Semua orang akan terfikir kenapa orang gemuk ni popular.Orang gemuk ni popular kerana mereka ni dianggap orang yang pandai mengambil hati.Kita tengok Afdlin Shauki bukan setakat popular tapi mempunyai peminat yang ramai.Ini buktinya yang dia ni pandai mengambil hati orang.Lagi satu dia ni bukan setakat popular je malah kaya lagi.Kita tengok pula kat sekolah,orang gemuk je yang ada nama.Jadi marilah kita sama-sama berubah kearah kegemukan.

Bagi yang gemuk tu,dah bosan jadi gemuk sebab terlalu banyak pujian,nama pun naik meletup silalah kuruskan badan.Tapi kalau nak kuruskan badan dengan cepat kenalah amalkan tips kuruskan badan.Baca artikel ni.

9 tips kuruskan badan


Ingat semua orang akan pandang kita bila kita ni gemuk,ada yang pandang baik dan ada juga yang pandang serong.Jadi apa-apa pun yang orang lain pandang kita jangan hiraukan.Kalau dia bagi nasihat yang baik.kita ambil.Contohnya kalau dia suruh kita diet,kite kenalah diet.Takkan taknak diet sampai kena obesiti tahap tinggi.Tak pasal-pasal masuk hospital.So kita kena tahu pasal bab kesihatan juga.

Ini senarai orang gemuk yang bukan sebarangan gemuk
  1. Azizan Osman - Pelakon
  2. Afdlin Shauki - Usahawan
Yang lain tu marilah kita pakat tambah sama-sama
Ada banyak lagi di dunia ni orang gemuk yang popular,contohnya Tony Fernandes.

Ps//Siapa yang nak kuruskan badan dia untuk memikat hati perempuan yang cantik-cantik dapatkan panduan ini di Teknik Nak Kurus Dengan Cepat
Previous
Next Post »

1 comments:

Write comments
29 November 2015 at 22:11 delete

Aflin ckp lelaki gemuk tu menawan - blh dpt bini cantik! :D x apa kalau gemuk, yg penting sihat.

Reply
avatar